• Business Coaching - metoda rozwoju dedykowana pracownikom średniego szczebla zarządzania (dyrektorzy regionalni, managerowie liniowi, itp.)
  • Executive, Leadership Coaching - forma coachingu skierowana do wyższej kadry zarządzającej (prezesów, dyrektorów, top menedżerów oraz właścicieli firm)
  • Career Coaching – metoda skierowana do osób pragnących efektywnie zaplanować swoją przyszłość zawodową.

 

Executive, leadership coaching pomoże Ci, gdy:

  • odczuwasz, że brakuje Ci automotywacji (odczuwasz ciągły spadek ochoty do pracy);
  • nie wiesz, jak poradzić sobie z pracownikami (pracownicy wymuszają na Tobie wiele decyzji, a Ty nie potrafisz im stanowczo odmówić);
  • odczuwasz wewnętrzny przymus robienia wszystkiego perfekcyjnie (każde zadanie i projekt musisz wykonać tak, by był on wolny od najmniejszych nawet niedociągnięć);
  • masz kłopoty z motywowaniem swoich pracowników (próbowałeś już wielu metod, ale żadna nie okazała się skuteczna);
  • motywujesz wyłącznie poprzez kary;
  • chcesz coś zmienić w swoim zarządzaniu (np. chcesz być bardziej wymagający wobec swojego zespołu), ale nie wiesz w jaki sposób to osiągnąć;
  • pragniesz spróbować czego nowego. Np. chcesz opracować sposób motywowania wartościowych pracowników, ale nie wiesz jak się do tego zabrać;
  • czujesz się przytłoczony odpowiedzialnością za pracowników;
  • czujesz, że bardzo wspierasz współpracowników i nieustannie dodajesz im otuchy, ale sam czujesz się tym zmęczony;
  • chcesz tak zarządzać swoimi pracownikami, by w pełni wykorzystać ich zasoby i umiejętności;
  • odczuwasz stres związany z pełnieniem funkcji osoby zarządzającej i odpowiedzialnej za swoich pracowników;
  • chcesz skuteczniej wyznaczać swoje cele i osiągać to, co zaplanowałeś;
  • chcesz zmienić przekonania, które ograniczając Twoje działanie;
  • czujesz, że brakuje Ci perspektyw (chcesz rozwijać  firmę, ale nie wiesz w jakim kierunku);
  • nie masz na nic czasu (czujesz ze doba ma za mało godzin);
  • tkwisz w poczuciu „nie mogę”  lub „nie daję rady” i godzisz się na rzeczy, na które nie masz ochoty (np. ustępujesz pracownikom, bo nie masz siły z nimi negocjować);
  • chcesz nauczyć się efektywnie wypoczywać;
  • czujesz, że dobrze zarządzasz, ale chcesz rozwijać swoje umiejętności